Listopad 2009 - lotnictwo wojskowe i inne

8 posts / 0 new
Ostatni wpis
pawi
Portret użytkownika pawi
Offline
Dołączył:: 03/05/2009
Posty: 4848
Listopad 2009 - lotnictwo wojskowe i inne

Listopad 2009 - lotnictwo wojskowe i inne

Zdjęcia samolotów wojskowych i innych wykonane w listopadzie 2009. Link do poprzedniego miesiąca http://sky-watcher.pl/content/pa%C5%BAdziernik-2009-lotnictwo-wojskowe-i...





___________________________________________________________________________________


PriceRadar Image Banner 468 x 6016
Samouczek - czyli jak zacząć zabawę ze wstawianiem swoich zdjęć na forum
 

proffoto
Portret użytkownika proffoto
Offline
Dołączył:: 20/05/2009
Posty: 1594

Dzisiejszy low pass na EGNV

darmowy hosting obrazków





___________________________________________________________________________________

Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm

proffoto
Portret użytkownika proffoto
Offline
Dołączył:: 20/05/2009
Posty: 1594

Widzę, że nikt jeszcze w tym miesiącu nie upolował nic wojskowego, więc ode mnie kilka maszynek.

Augusta A-109BA
darmowy hosting obrazków

Domine T1
darmowy hosting obrazków

70 Dassault Mystere IVA w Middland Museum
darmowy hosting obrazków





___________________________________________________________________________________

Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm

proffoto
Portret użytkownika proffoto
Offline
Dołączył:: 20/05/2009
Posty: 1594

Siódma rano na EGNV. Jechałem do pracy i na chwilę się zatrzymałem i upolowałem tego ptaszka.
Vickers VC10 RAF XV109
darmowy hosting obrazków





___________________________________________________________________________________

Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm

Barthez
Portret użytkownika Barthez
Offline
Dołączył:: 29/07/2009
Posty: 29

darmowy hosting obrazków

Boeing C-17A Globemaster III , z pobytu na EGVN,

Opis techniczny

Czterosilnikowy samolot transportowy w układzie górnopłata o napędzie odrzutowym.

Skrzydło

Skrzydło o skosie krawędzi natarcia 25° i krawędzi spływu 12°, o konstrukcji półskorupowej, opartej na dwóch dzwigarach tytanowo-duraluminiowych, połączonych w keson; zakończenie skrzydła w formie rozpraszaczy wirów zaskrzydłowych, wykonane z kompozytów.

Kadłub

Kadłub o przekroju owalnym, obrysowany wokól szerokiej ładowni; kadłub ma konstrukcję półskorupową, wykonaną ze stali, stali tytanowej oraz duraluminium.

Usterzenie

Usterzenie w kształcie litery "T" o skosie krawędzi natarcia 25°; stateczniki o konstrukcji półskorupowej, oparte na dwóch dzwigarach; usterzenie pionowe montowane na stałe; wszystkie stery, wysokości i kierunku podzielono na dwie części; stery wykonane z kompozytów.

Podwozie

Podwozie pięciopodporowe z golenią przednią z 4 goleniami głównymi; goleń przednia z kołami blizniaczymi, chowana do przodu; 4 golenie główne ustawione po dwie tandem, także chowają się do przodu; na każdej goleni głównej zawieszono po trzy koła na jednej osi, dwa na zewnątrz, jedno wewnątrz goleni; koła oraz hamulce (hamulce węglowe) firmy Bendix.

Napęd

Napęd samolotu stanowią cztery silniki turbowentylatorowe Pratt&Whitney F117-PW-100 (PW2040) o ciągu 181,00 kN; silniki są wyposażone w odwracacze ci18:01 2002-02-05gu; samolot przystosowano do tankowania w locie.

Awionika

wojskowy zestaw radiotechniczny do bliskiej nawigacji AN/ARN-90 TACAN;
cywilny zestaw radiotechniczny do bliskiej nawigacji VOR/DME;
zestaw łączności firmy Teledyne Corporation (łączność satelitarna, UKF, KF);
urządzenie identyfikacji "swój-obcy";
brak zestawu WRE.

Uzbrojenie

Brak uzbrojenia.

Rozpiętość 51,76 m
Długość 53,04 m
Wysokość 16,79 m
Powierzchnia nośna 353,0 m2
Masa własna 122016 kg
Masa startowa maks. 265352 kg
Ilość paliwa w zb. wewn. 102610 dm3
Prędkość maks. 790 km/h
Prędkość przelotowa 648 km/h
Pułap praktyczny 13715 m
Zasięg do przebaz. 8100 km
Rozbieg 1125 m
Dobieg 725 m





___________________________________________________________________________________

Zapraszam takze na : www.barthez.digart.pl www.barthezphoto.com www.skyspotting.net

Barthez
Portret użytkownika Barthez
Offline
Dołączył:: 29/07/2009
Posty: 29

darmowy hosting obrazków

Podczas proby ladowania.... Nie wyladowal, nad pasem zapodal pelna moc silnikow ( przerazliwy huk ) i poszedl w chmury, za 15 minut wrocil i bezpiecznie wyladowal .





___________________________________________________________________________________

Zapraszam takze na : www.barthez.digart.pl www.barthezphoto.com www.skyspotting.net

proffoto
Portret użytkownika proffoto
Offline
Dołączył:: 20/05/2009
Posty: 1594

No Robercie (Barthez) fotka niesamowita a opis rewelacyjny.





___________________________________________________________________________________

Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm

pawi
Portret użytkownika pawi
Offline
Dołączył:: 03/05/2009
Posty: 4848

Jeśli macie zdjęcia wykonane w grudniu 2009 proszę o wstawienie ich w nowym temacie:
http://sky-watcher.pl/content/grudzie%C5%84-2009-lotnictwo-wojskowe-i-inne





___________________________________________________________________________________


PriceRadar Image Banner 468 x 6016
Samouczek - czyli jak zacząć zabawę ze wstawianiem swoich zdjęć na forum