LUFTHANSA: Umacnianie pozycji na polskim rynku trwa

1 post / 0 new
pawi
Portret użytkownika pawi
Offline
Dołączył:: 03/05/2009
Posty: 4848
LUFTHANSA: Umacnianie pozycji na polskim rynku trwa

Lufthansa odnotowała rekordową liczbę pasażerów przewiezionych z i do Polski w 2013. W ubiegłym roku przewoźnik przywitał na swoich pokładach 1 483 586 pasażerów, zauważalnie więcej niż w 2012 roku. Największe wzrosty dotyczą Krakowa, Katowic, Rzeszowa i Poznania. W tym samym okresie liczba pasażerów podróżujących ze wszystkimi przewoźnikami Lufthansa Group wyniosła w Polsce 1 812 238. Polska weszła do pierwszej ósemki europejskich krajów, w których Lufthansa przewiozła największą liczbę pasażerów. 

W pierwszych dwóch miesiącach 2014 roku liczba pasażerów Lufthansy w Polsce wzrosła o kolejne 15%. Najwięcej osób podróżowało z i do Poznania (+49%), Katowic (+34%) i Rzeszowa (+31%). Liczba oferowanych przez Lufthansę miejsc wzrośnie w 2014 roku nawet o kolejne 30%, głównie dzięki nowym wieczornym połączeniom z Wrocławia do Monachium i Frankfurtu, z Poznania do Monachium i z Krakowa do Frankfurtu oraz nowemu porannemu rejsowi do Frankfurtu z Gdańska.

Kup bilet lotniczy na stronie Lufthansa.com

“Jesteśmy bardzo dumni, że w 2013 roku Lufthansa w Polsce odnotowała dalszy rozwój i wzrost liczby oferowanych miejsc. Latając z siedmiu polskich lotnisk (Warszawy, Gdańska, Katowic, Krakowa, Poznania, Rzeszowa i Wrocławia) do 81 krajów na całym świecie, możemy zaoferować polskim pasażerom ze wszystkich regionów wyróżniającą się ofertę i dogodny dostęp do naszej globalnej siatki połączeń” – powiedział Bart Buyse, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce. Lufthansa kładzie duży nacisk na pasażerów korporacyjnych i premium. Rezultatem jest dalszy wzrost udziałów w rynku podróży służbowych do poziomu ok. 50%, a w segmencie premium o ok. 20%. W 2013 roku Lufthansa w Polsce pozyskała imponującą liczbę prawie 1300 nowych klientów korporacyjnych.

W 2013 roku Lufthansa utrzymała także pozycję przewoźnika numer jeden jeśli chodzi o połączenia pomiędzy Polską i Azją. Udział w rynku wśród przewoźników tradycyjnych wzrósł do poziomu niemal 25%, pomimo wzrostu konkurencji na polskim rynku. Właśnie trwa kampania promująca 18 kierunków azjatyckich Lufthansy – ceny z Polski rozpoczynają się do 1890 zł (do Bangkoku). Do końca marca kampanię wspiera jeżdżący po warszawskich ulicach autobus Lufthansy.

Tanich noclegów szukamy na: HotelsCombined.com

Od 30 marca 2014, Germanwings przejmie część połączeń Lufthansy z Polski – będą to rejsy z Warszawy, Katowic, Poznania i Wrocławia do Dusseldorfu. Przewoźnik uruchomi także nowe połączenie z Warszawy do Kolonii i kontynuuje obsługę połączenia Kraków-Stuttgart. Lufthansa wraz z Germanwings zaoferuje łącznie w Polsce 269 połączeń do Niemiec tygodniowo, o 22% więcej w porównaniu z ubiegłorocznym rozkładem letnim. Najpopularniejszym kierunkami wśród Polaków są: Frankfurt, Monachium, Dusseldorf, Nowy Jork, Chicago, Szanghaj, Hong Kong, Singapur, Madryt, Barcelona, Lizbona, Paryż i Bruksela.

Promocje na stronie Lufthansa.com

Podczas tegorocznych targów ITB w Berlinie, Lufthansa zaprezentowała swoją nową Klasę Ekonomiczną Premium. Nowa klasa podróży będzie dostępna od listopada 2014, a rezerwacji można będzie dokonywać już od maja. Pierwsze połączenia będą obsługiwane przez Boeingi B747-8. Nowe fotele będą instalowane stopniowo na pokładach całej międzykontynentalnej floty Lufthansy w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Lufthansa zaplanowała na rok 2014 szereg działań – oprócz trwającego już montażu nowego wyposażenia we wszystkich rodzajach maszyn, Lufthansa będzie także podkreślać jeszcze wyższą jakość oraz zrozumienie potrzeb pasażerów przez wyróżniający się serwis i gościnność. Będzie to największa w ostatnich latach inicjatywa przewoźnika związana z obsługą pasażerów.

Źródło: Lufthansa
Foto: Paweł Jakubowski





___________________________________________________________________________________


PriceRadar Image Banner 468 x 6016
Samouczek - czyli jak zacząć zabawę ze wstawianiem swoich zdjęć na forum