Już niedługo Niemieckie Linie Lotnicze Lufthansa zaoferują swoim pasażerom, podróżującym na średnich trasach, szeroki wybór filmów, seriali, muzyki, gier oraz dostęp do najświeższych informacji. Produkty Lufthansa WorldShop można zamówić podczas podróży - siedząc wygodnie w fotelu i korzystając z bezpłatnego portalu. Usługa jest dostępna na trasach średniego zasięgu i obejmuje destynacje, znajdujące się w dawnych republikach radzieckich oraz krajach Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.
Aby skorzystać z usługi, wystarczy jedynie połączyć się z serwerem przez WiFi, za pomocą własnego laptopa, tabletu, czy smartfona. W 2014 roku nowe rozwiązania, opracowane przez Lufthansa Systems we współpracy z BoardConnect, zastosowane będą także na pokładach dwudziestu maszyn typu Airbus A321s. Już podczas okresu testowego, wiosną bieżącego roku, nowa oferta rozrywkowa przewoźnika spotkała się z pełnym uznaniem pasażerów.
“Ten zrewolucjonizowany system oferuje naszym pasażerom szeroką paletę usług w obszarze rozrywki i informacji. Niezależnie od aspektu rozrywkowego, otwiera również nowe perspektywy rozwoju serwisu i interakcji z pasażerami” – mówi Dr Reinhold Huber, Dyrektor Produktu i Marketingu w Lufthansie.
Board Connect, w przeciwieństwie do zwykłych systemów, nie wymaga instalacji skomplikowanego okablowania w każdym z foteli. Wystarczy standardowa sieć bezprzewodowa, wymagająca jedynie montażu kilku punktów dostępu na pokładzie.
Źródło: Lufthansa
Foto: Paweł Jakubowski