G-FRAW Falcon 20 FRAviation podczas ladowania na EGNV.
Maj 2009
śr., 20/05/2009 - 11:01
#1
Maj 2009
G-FRAW Falcon 20 FRAviation podczas ladowania na EGNV.
___________________________________________________________________________________
Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm
Świetne zdjęcie!
___________________________________________________________________________________
Samouczek - czyli jak zacząć zabawę ze wstawianiem swoich zdjęć na forum
Fajne ujecie. Poprosze wiecej takich zdjec, jako ze nie samymi samolotami pasazerskimi czlowiek zyje
___________________________________________________________________________________
http://palmiarnia.info - Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o uprawie mrozoodpornych roślin egzotycznych w Polsce! Forum ogrodnicze.
Zdjęcia z dnia 20-05-2009
Falcon 20 FRAviation po locie bojowym w drodze na EGNV. Wysokosc ok. 2 km. Godz. 16:30
___________________________________________________________________________________
Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm
Zdjęcia z dn. 21-05-2009, czyli z dzisiaj!
G-FRAW Falcon 20 FRAviation
12:33
G-FRAO, 1969 Avions Marcel Dassault FAN JET FALCON SERIES D, FR Aviation Falcon 20
15:39
Pozdrawiam!
___________________________________________________________________________________
Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm
Avro 698 Vulcan to brytyjski odrzutowy poddźwiękowy bombowiec strategiczny, skonstruowany w zakładach Avro (A. V. Roe), używany od 1957. Należał on do brytyjskich bombowców strategicznych serii "V".
Jako część brytyjskich sił odstraszania nuklearnego, Vulcan początkowo przenosił pierwszą brytyjską bombę atomową Blue Danube o mocy 20 kiloton. Następnie stosowano bombę wodorową Yellow Sun (moc 500 kt - 1 Mt) lub mniejszą taktyczną bombę atomową Red Beard (moc 15-25 kt). Od 1961, 26 Vulcanów wersji B.2A zostało uzbrojonych w pocisk rakietowy powietrze-ziemia Blue Steel z głowicą nuklearną. Samoloty z tymi pociskami osiągnęły gotowość w lutym 1963. Kiedy w 1969 wycofano pociski Blue Steel, a program ich zastąpienia przez pociski Skybolt ALBM został anulowany, pozostały jedynie samoloty uzbrojone w bomby, aczkolwiek bomby nie były już wówczas skutecznym środkiem odstraszania nuklearnego. W tym okresie wycofano również samoloty wersji B.1A.
Od 1963, na skutek wzrastającej skuteczności rakiet przeciwlotniczych przeciw celom na dużej wysokości, charakter misji Vulcanów zmienił się z szybkich lotów na dużym pułapie na loty nad ziemią, z omijaniem przeszkód terenowych. Samoloty wówczas otrzymały efektowny dwukolorowy kamuflaż szaro-zielony.
Lokalizacaja: Muzeum Lotnictwa w Sunderland (UK).
___________________________________________________________________________________
Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm
Świetny! Pozazdrościć ze masz tak blisko do tego Muzeum...
___________________________________________________________________________________
Samouczek - czyli jak zacząć zabawę ze wstawianiem swoich zdjęć na forum
1967 Avions Marcel Dassault FAN JET FALCONS wracaja na baze na EGNV. 26 Maj godz. 21:01
___________________________________________________________________________________
Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm
ZF377 Tucano T.1 1 FTS podczs lotu szkoleniowego w okolicach Port Clarence.
27 maj 2009, godz 12:26
___________________________________________________________________________________
Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm