W tym temacie wstawiamy zdjęcia samolotów cywilnych pasażerskich i transportowych wykonane w miesiącu maju 2011.
Link do tematu z poprzedniego miesiąca - kwiecień 2011.
W tym temacie wstawiamy zdjęcia samolotów cywilnych pasażerskich i transportowych wykonane w miesiącu maju 2011.
Link do tematu z poprzedniego miesiąca - kwiecień 2011.
___________________________________________________________________________________
Jak na razie wszystko ląduje z drugiej strony i nic nie lata mi nad domem, ale jak wiatr się zmieni, to znowu będę mieć ptaszki nad głową
G-PDGT, PDG Helicopters AS355 Ecureuil 2/ Twin Squirrel 2
I jeszcze jeden śmigłowiec
___________________________________________________________________________________
Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm
W strugach deszczu, ale ustrzelony: TOM3485, G-STRX, Boeing 757-28A(ER), Astraeus Airlines. Iron Maiden Frontier World Tour 2011. Warto było trochę zmoknąć
___________________________________________________________________________________
Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm
Złapany z okna przed chwilką:
Boeing 777-346ER - Japan Airlines (JA734J)
___________________________________________________________________________________
"Can't keep my eyes from the circling skies"
Okolice Bingen nad Renem
Fotki z dzisiaj,
dwa razy MD11 - Lufthansa Cargo i Aeroflot Cargo
Też z niedzieli te niższe
Airline: Alitalia
Flightnr: AZ490
From: Rome Fiumicino (FCO)
To: Warsaw Fryderyk Chopin (WAW)
Aircraft: Airbus A321-112 (A321)
Reg: EI-IXD
B733 LOT SP-LKF
Embraer 170 SP-LDE LOT
B737 Enter Air SP-ENF
___________________________________________________________________________________
Canon 50D. Canon 18-55 IS USM; Canon 55-250 IS; Sigma 120-400 APO DG OS
G-TRAN, Beech 76 Duchess
PH-JCH, Fokker F70, KLM
___________________________________________________________________________________
Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm
TOM3485, G-STRW, B757-28A, PMI-MME
Eastern Airways, Jetstream JS4100
N590CD, 2004 Cirrus Design Corp SR22
PH-EQU Eurocopter EC155 B1 Dauphin 2 c/n 6708 - Heli Holland Offshore
___________________________________________________________________________________
Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm
Niestety, pogoda pod zdechłym psem, więc i większość jeszcze lata w chmurach.
1. G-WOWC, DHC-8-311 DASH8, Air Southwest
2. TC-OBD, A320-211, Onur Air
___________________________________________________________________________________
Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm
Co ciekawsze samoloty złapane 14 maja na Heathrow:
Airbus A300B4-203F - DHL (EI-OZH)
Boeing 777-3DZ(ER) - Qatar Airways (A7-BAQ)
Boeing 747-438 - Qantas (VH-OJM)
Boeing 777-340ER - Pakistan International Airlines (AP-BHV)
Boeing 777-36NER - EgyptAir (SU-GDN)
Airbus A320-232 - Cyprus Airways (5B-DCM)
Airbus A321-212 - Air France (F-GTAU)
Fokker 70 - KLM Cityhopper (PH-KZI)
Fokker 100 - Contact Air Interregional (D-AFKB)
Airbus A320-232 - Turkish Airlines (TC-JPO)
Boeing 767-432ER - Delta Air Lines (N845MH)
Cessna 525 - Centreline Air Charter (G-CITJ)
Canadair CRJ-900 - Eurowings (D-ACNO)
Boeing 777-223ER - American Airlines (N772AN)
Hawker Beechcraft 750 - NetJets Europe (CS-DUG)
Avro 146-RJ100 - Swiss International Air Lines (HB-IYS)
Boeing 767-432ER - Delta Air Lines (N830MH)
Boeing 757-223 - American Airlines (N174AA)
___________________________________________________________________________________
"Can't keep my eyes from the circling skies"
Dzisiejsze poranne ptaszki w mglistej pogodzie.
1. PH-EQU Eurocopter EC155 B1 Dauphin 2 c/n 6708 - Heli Holland Offshore
2. 8Q4671, Onur Air, TC-OAN, A321-231, DLM-MME, udał się tylko jeden strzał, taka była mgiełka
3. T34701, Air Southwest, G-WOWC, Bombardier DHC-8-311 Dash 8, (After a turbulent ILS approach to Runway 31 at Plymouth Airport the aircraft landed firmly and bounced. During the landing the aircraft’s TOUCH RUNWAY warning light illuminated, indicating that the aircraft’s tail had made contact with the runway. There was no structural damage to the aircraft. The incident occurred through a combination of turbulence, windshear and the pilots’ inappropriate response to reducing airspeed throughout the final 10 seconds of the approach. Damage to tail strike sensor and its fibreglass cover.)
___________________________________________________________________________________
Nikon D90, Falcon 650-1300 mm, Celestron 1800 mm